Termeni și condiții

  1. Condiții generale:

Termenii şi condiţiile următoare se aplică tuturor comenzilor plasate de către client (denumit, în continuare, „dumneavoastră”) către societatea Asociatia Galeria Artep, (CUI 42024536, denumită, în continuare, „Galeria Artep”, „nouă ” sau „noi”, pe site-ul artep.ro).

Prin utilizarea artep.ro şi/sau prin plasarea unei comenzi, vă obligaţi să respectaţi termenii şi condiţiile specificate mai jos („Termenii”). Înainte de plasarea unei comenzi, vă rugăm să vă asiguraţi că aţi citit şi înţeles Termenii.

Doar persoanele fizice cu vârsta minimă de 18 ani, care nu se află sub tutelă, nu activează ca persoane juridice și care au rezidență sau o altă adresă în România (excluzând companii de redirecționare a adresei) pot plasa o comandă.

Includerea oricăror produse sau servicii pe artep.ro la un moment dat nu implică sau garantează faptul că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

Ne rezervăm dreptul de a modifica, din când în când, aceşti Termeni fără a vă notifica în prealabil. Comenzii dumneavoastră i se va aplica Termenii specificaţi pe artep.ro, la momentul plasării acesteia.

Galeria Artep dorește să ofere cea mai bună experiență online. În acest scop, trebuie să ne asigurăm că serviciile noastre funcționează ireproșabil. Înțelegeți și consimți să nu postați, să nu redistribuiți, (i) să nu încărcați și nici să promovați orice fel de comunicări sau conținut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influență negativă asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre; (ii) să nu acționați de așa manieră ori să utilizați vreun dispozitiv care ar restricționa, împiedica, incomoda sau nu ar permite oricărui alt utilizator să utilizeze ori să beneficieze de site-ul artep.ro sau care ar afecta siguranța site-ului sau (iii) să nu folosiți niciun dispozitiv sau tentativă de a utiliza vreun motor, software, instrument, agent, script sau alt dispozitiv sau mecanism (care include dar nu se limitează la bugs, boți, roboți de indexare, avataruri sau agenți inteligenți) pentru a naviga sau a căuta pe site ori pentru a copia conținut de pe site. Ne rezervăm dreptul de a bloca imediat accesul la site și de a închide contul oricărui utilizator care încalcă această prevedere sau orice altă prevedere specificată în acești termeni și condiții.

  1. Prețurile și taxele de livrare:

Prețurile afișate în cadrul site-ului artep.ro sunt valabile la momentul accesării paginii unde acestea sunt afișate, Galeria Artep rezervându-și dreptul de a le modifica oricând, fără niciun preaviz sau notificare.

Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul artep.ro, vă obligați irevocabil să plătiți contravaloarea produselor comandate.

Preţul produselor va fi cel menţionat pe site-ul nostru web, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile indicate pe Site-ul nostru web sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs din comanda dumneavoastră, vă vom informa cât mai curând cu putinţă şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta din motive neimputabile nouă, comanda va fi tratată ca anulată şi vă vom rambursa întreaga sumă plătită. Nu avem nicio obligaţie de a vinde vreun produs la un preţ inferior incorect (chiar şi în situația în care ați primit din partea noastră Confirmarea de expediere), dacă eroarea de preţ este evidentă, inconfundabilă şi ar fi putut fi identificată în mod rezonabil de către dumneavoastră ca fiind o eroare.

Valoarea coletuluii se achită prin virament bancar în contul Galeriei Artep în urma plasării comenzii și introducerii datelor pentru facturare. Comenzile din Mun. Iași se pot ridica de la Galeria Artep, Șoseaua Sărăie nr.15. Transportul în România se efectuează prin curier și prețul pentru acesta variază în funcție de distanța destinatarului  față de Iași, localitatea de plecare. Prețul transportului pentru livrările în România se achită ramburs la curier în momentul primirii coletului.

Pentru livrări în alte țări, din Europa sau din afara Uniunii Europene, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail comenzi@artep.ro.

  1. Plasarea comenzii

    Opţiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul artep.ro, prin mail la comenzi@artep.ro sau prin telefon la +40745 115 080.

    Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-aţi furnizat adresa dumneavoastră de e-mail, veţi primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu vă putem procesa comanda, vă vom anunţa în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit, deja, plata pentru comanda dumneavoastră, vom încerca să vă rambursăm suma respectivă utilizând aceeași metodă ca cea folosită pentru efectuarea plăţii. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, sunt necesare alte aranjamente, vă vom comunica acest lucru şi vă vom solicita ne contactaţi la adresa de e-mail comenzi@artep.ro sau la numărul de telefon +40745 115 080, în vederea rambursării sumei.

    Pentru a vă exercita dreptul de a anula comanda, puteţi înştiinţa Galeria Artep prin trimiterea unui email la: comenzi@artep.ro Pentru a nu depăşi termenul limită pentru anulare, este suficient să ne trimiteţi mesajul privind exercitarea dreptului dumneavoastră de anulare.

    4. Livrare:

    Galeria Artep depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea şi procesarea comenzilor şi va încerca să livreze comanda dumneavoastră la o adresă de domiciliu sau la altă adresă din România și din străinătate, conform opţiunii de livrare selectate de dumneavoastră.

    Pentru produsele aflate în stoc, Galeria Artep expediază comanda în maximum 5 zile lucrătoare, din momentul plasării acesteia, urmând ca firma de curierat să livreze comanda în maximum 7 zile lucrătoare.

    Dacă produsele comandate nu se află în stoc, vă vom notifica prin email sau telefon termenul de livrare.

    Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, vă aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră; în orice caz veți fi notificat prin email sau telefon de schimbarea termenul de livrare.

    Veţi găsi integral, pe artep.ro, Politica de transport şi livrare.

    În cazul în care comanda dumneavoastră nu ajunge până la data programată, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de e-mail comenzi@artep.ro sau prin apel telefonic la +40745 115 080.
  2. Retururi:

    Returul produselor sau dreptul de renunțare unilaterală a produselor din partea dvs este legiferată de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.

    Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele incheiate la distanță, fără a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul, în scris, către adresa de e-mail comenzi@artep.ro.

    Dreptul dumneavoastră de a anula o comandă se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care le-aţi primit. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilare, dacă produsul nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. În consecință, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră. Vă rugăm să returnaţi produsele folosind sau incluzând toate ambalajele lor originale, instrucţiunile şi alte documente (dacă este cazul) împreună cu produsele returnate. După ce aceste produse sunt returnate și verificate de Galeria Artep și se confirmă faptul că se află în aceeași stare în care au fost expediate, atunci  Galeria Artep va  rambursa valoarea coletului în contul din care fusese efectuată plata inițială.  Rambursarea articolului va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la un retur pentru produs. Plata transportului rambursului va fi suportată de către dvs.


    Returnarea produselor defecte:
    În cazul în care consideraţi că produsul nu este conform comenzii, în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat, prin intermediul formularului nostru de contact şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă, sau ne puteţi contacta telefonic, la numărul +40745 115 080, sau pe email, la comenzi@artep.ro, pentru a vă oferi instrucţiunile referitoare la adresa la care trebuie returnat produsul.
    Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral și vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa contravaloarea lui sau de a vi se înlocui produsul (după caz), printr-un e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea articolului va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform.
    Sumele achitate pentru produsele returnate din cauza unor deteriorări sau defecte reale, vă vor fi rambursate integral, precum şi costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produselor şi costurile suportate pentru returnarea produselor respective.

    Rambursarea va fi efectuată în același cont utilizat de dumneavoastră pentru a efectua plata inițială.
    Această prevedere nu vă afectează drepturile legale prevăzute de reglementările în vigoare.

Noi vom încerca să efectuăm rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dumneavoastră) în cel mai scurt timp cu putinţă, cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare, cu condiţia ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-aţi returnat.

Veţi găsi mai multe informaţii detaliate cu privire la procesul nostru de returnare şi în Politica noastră de retur.

  1. Reclamații:

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la +40745 115 080 fie prin email la adresa comenzi@artep.ro
Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 7 zile lucrătoare.
Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.

Dacă aveți o problemă cu un produs pe care l-ați achiziționat de la Galeria Artep și nu ați putut rezolva reclamația cu Galeria Artep, atunci puteți depune reclamația pe platforma UE de soluționare online a litigiilor („platforma SOL”).

Platforma SOL le oferă consumatorilor și comercianților din UE posibilitatea de a încerca să obțină o soluționare alternativă a reclamațiilor legate de cumpărăturile efectuate online. Acest punct unic de contact este conceput ca un site web interactiv și ușor de utilizat, disponibil în toate limbile oficiale ale UE și gratuit. Prin utilizarea platformei SOL, consumatorul și comerciantul pot găsi o entitate de soluționare a litigiilor și apoi pot parcurge procedura de găsire a unei soluții pentru reclamația consumatorului. Platforma SOL este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/odr.

  1. Metoda de plată:

    Odată ce comanda dumneavoastră este confirmată, veti primi un email cu factura. Aceasta va include contul în care trebuie să livrați valoarea menționată în factură.
    Comanda dumneavoastră nu va fi expediată decât după ce factura va fi achitată integral.
    Plata transportului se achită ramburs în momentul primirii coletului.

    8. Răspunderea noastră:

    Nimic din aceşti Termeni nu va exclude sau limita răspunderea Galeria Artep cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal să ne limităm sau să ne excludem răspunderea.

Galeria Artep nu este răspunzătoare pentru pierderile indirecte care sunt un efect secundar al pierderii sau pagubei principale, de exemplu pierderea profiturilor sau pierderea oportunităţii, sau pentru imposibilitatea de a livra bunurile sau de a ne îndeplini oricare dintre obligaţiile care ne revin conform acestor Termeni în cazul în care această imposibilitate este cauzată de un eveniment asupra căruia nu deţinem niciun control, care include dar nu se limitează la: incendiu, inundaţie, furtună, dezordine civilă, război, accident nuclear şi activitate teroristă.
Răspunderea noastră maximă faţă de dumneavoastră, pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu comanda dumneavoastră pe artep.ro va fi limitată la preţul total al comenzii dumneavoastră.

  1. Culori și materiale:

    Depunem toate eforturile posibile pentru a afişa corect caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziţia şi culorile. Culoarea pe care o vedeţi va depinde de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul că PC-ul dumneavoastră va afişa corect aceste culori.
  2. Garanție:

    In cazul în care bunurile pe care le-aţi achiziţionat prezintă defecte, Galeria Artep respectă toate reglementările prevăzute de lege privind garanţia. În cazul în care aveţi o reclamaţie cu privire la defecte evidente privind materialul sau la cele legate de fabricaţie a bunurilor pe care le-am furnizat, inclusiv cu privire la pagube suferite în timpul transportului, vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru prin e-mail la comenzi@artep.ro
  3. Cesiune:

Galeria Artep îşi rezervă dreptul de a cesiona sau de a transfera către terţi angajamentul pentru orice cerere/cereri de plată născute în legătură cu livrarea bunurilor.

  1. Rezilierea unor termeni:

In cazul în care o parte a acestor Termeni este interzisă sau considerată fără efect de orice instanţă sau organism de reglementare, ceilalţi Termeni vor continua să se aplice.

  1. Informații companie:
    Asociatia Galeria Artep
    Str. Nicolae I Popa, nr. 5 A, cam. 2, Iasi
    CUI 42024536
    priveste@artep.ro