Plasarea comenzii
Opţiunile disponibile de plasare a comenzii sunt prin intermediul artep.ro, prin mail la comenzi@artep.ro sau prin telefon la +40745 115 080.
Imediat după plasarea comenzii, dacă ne-aţi furnizat adresa dumneavoastră de e-mail, veţi primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu vă putem procesa comanda, vă vom anunţa în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit, deja, plata pentru comanda dumneavoastră, vom încerca să vă rambursăm suma respectivă utilizând aceeași metodă ca cea folosită pentru efectuarea plăţii. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, sunt necesare alte aranjamente, vă vom comunica acest lucru şi vă vom solicita ne contactaţi la adresa de e-mail comenzi@artep.ro sau la numărul de telefon +40745 115 080, în vederea rambursării sumei.
Pentru a vă exercita dreptul de a anula comanda, puteţi înştiinţa Galeria Artep prin trimiterea unui email la: comenzi@artep.ro Pentru a nu depăşi termenul limită pentru anulare, este suficient să ne trimiteţi mesajul privind exercitarea dreptului dumneavoastră de anulare.
Livrare
Galeria Artep depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea şi procesarea comenzilor şi va încerca să livreze comanda dumneavoastră la o adresă de domiciliu sau la altă adresă din România și din străinătate, conform opţiunii de livrare selectate de dumneavoastră.
Pentru produsele aflate în stoc, Galeria Artep expediază comanda în maximum 5 zile lucrătoare, din momentul plasării acesteia, urmând ca firma de curierat să livreze comanda în maximum 7 zile lucrătoare.
Dacă produsele comandate nu se află în stoc, vă vom notifica prin email sau telefon termenul de livrare.
Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea în intervalul comunicat, vă aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră; în orice caz veți fi notificat prin email sau telefon de schimbarea termenul de livrare.
Veţi găsi integral, pe artep.ro, Politica de transport şi livrare.
În cazul în care comanda dumneavoastră nu ajunge până la data programată, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de e-mail comenzi@artep.ro sau prin apel telefonic la +40745 115 080.
Retur:
Returul produselor sau dreptul de renunțare unilaterală a produselor din partea dvs este legiferată de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.
Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele incheiate la distanță, fără a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil comerciantul, în scris, către adresa de e-mail comenzi@artep.ro.
Dreptul dumneavoastră de a anula o comandă se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care le-aţi primit. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilare, dacă produsul nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. În consecință, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră. Vă rugăm să returnaţi produsele folosind sau incluzând toate ambalajele lor originale, instrucţiunile şi alte documente (dacă este cazul) împreună cu produsele returnate. După ce aceste produse sunt returnate și verificate de Galeria Artep și se confirmă faptul că se află în aceeași stare în care au fost expediate, atunci Galeria Artep va rambursa valoarea coletului în contul din care fusese efectuată plata inițială. Rambursarea articolului va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la un retur pentru produs. Plata transportului rambursului va fi suportată de către dvs.
Returnarea produselor defecte:
În cazul în care consideraţi că produsul nu este conform comenzii, în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat, prin intermediul formularului nostru de contact şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă, sau ne puteţi contacta telefonic, la numărul +40745 115 080, sau pe email, la comenzi@artep.ro, pentru a vă oferi instrucţiunile referitoare la adresa la care trebuie returnat produsul.
Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral și vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa contravaloarea lui sau de a vi se înlocui produsul (după caz), printr-un e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea articolului va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform.
Sumele achitate pentru produsele returnate din cauza unor deteriorări sau defecte reale, vă vor fi rambursate integral, precum şi costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produselor şi costurile suportate pentru returnarea produselor respective.
Rambursarea va fi efectuată în același cont utilizat de dumneavoastră pentru a efectua plata inițială.
Această prevedere nu vă afectează drepturile legale prevăzute de reglementările în vigoare.
Noi vom încerca să efectuăm rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dumneavoastră) în cel mai scurt timp cu putinţă, cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare, cu condiţia ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-aţi returnat.